Friday 27 April 2012

Cara mudah nak buang Facebook Timeline

Facebook Timeline.

Selamat mengunjungi blog BudakSkemaWorld. Entri hari ini adalah berkenaan dengan cara bagaimana nak remove facebook tilmeline yang sudah meluas dalam akaun facebook anda.

Tak dinafikan lagi, kewujudan facebook timeline memang mengganggu keselesaan pengguna facebook. Tapi, kepada yang meminati facebook timeline tersebut, boleh teruskan. Untuk yang tidak minat untuk menggunakan facebook timeline tersebut, anda boleh je remove untuk mengelakkan ianya terus mengganggu keselesaan anda semasa online.

Contoh paparan Facebook Timeline
Gambar di atas ini adalah contoh paparan facebook timeline yang terdapat di akaun facebook anda.

Seterusnya, kita akan buat ianya tidak lagi muncul di dalam akaun facebook anada semua. Anda boleh tonton video di bawah ini bagaimana proses pembuangan facebook timeline dilakukan dengan begitu mudah. Perhatikan betul-betul dan ikut langkahnya satu per satu.

Video Tutorial:



Sudah faham dengan apa yang ditunjukkan? Harap-harap fahamlah ye...senang jer....
Kalau tak faham jugak atau terdapat sebarang pertanyaan, bolehlah ajukan soalan anda di bahagian komen di bawah ataupun hantarkan emel kepada BudakSkema di BudakSkemaWorld@gmail.com.

SELAMAT MENCUBA!!!


2 comments:

  1. lost lepas restart semula tu.. sbb x jmpe pon menu default user agen dekat toolbar tu.. tolong,, sbb menu firefox dah baru.. x sama dgn apa yg ditunjukkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. erm, sory lambat reply...
      x jumpa yang mana? yang "default user agent" ke?

      Delete